Candy GO 1460

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Candy GO 1460 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Beer 1949 08-10-2009
Geschreven voor: Candy GO 1460

Al enige tijd problemen gehad met de schakelknop.(selector)
Geen groot probleem maar soms lastig.Bij het inschakelen van de machine gebeurde er soms niets. Even de selector wat heen en weer bewegen en dan een tijdje geen enkel inschakelprobleem meer.

We hebben het even aangezien maar het probleem verergerde niet.

Toch maar eens gebeld met Expert.Hebben actie ondernomen en hoe!

Een dag later gebeld door de importeur, wilden graag dezelfde dag nog langskomen om het probleem op te lossen.
Van fabriekswege was een selector geplaats met een te zwakke veer.
De nieuwe selector werd in nog geen 5 minuten gewisseld.
Uiteraard onder garantie.

Zowel Expert als de Importeur van Candy verdienen voor de snelle en adequate service mijn complimenten.

Beer1949 21-03-2009

---------- update review -----------
Zoals beloofd het vervolg van 08/10/2008.

Nog immer zeer tevreden.Wel een eigenaardigheidje ontdekt dat achteraf nog logisch is ook.
Wat is het geval.Als je de(start)tijdvertraging wilt corrigeren moet je de stekker uit de contactdoos halen, enkele minuten wachten zodat er een reset plaatsvindt, waarna de tijdvertraging opnieuw is in te stellen.Overigens wel logisch want bij een stroomstoring blijft de machine op de ingestelde tijd staan en zal conform de wens op de juiste tijd starten.

---------- oude review 08-10-2008 ----------
onze AEG Lavamat heeft het na 10 jaar begeven. Intensief is er niet mee gewassen (2 persoons huishouding). Duurkoop is dus in dit geval ook Duurkoop geweest. Een wasautomaat moet toch bij matig gebruik langer meegaan?
Vandaar dat we de Candi GO 1460 hebben aangeschaft, meer dan de helft goedkoper dan AEG en tot op heden goede resultaten. We houden u op de hoogte. Tot over 6 maanden.

ALE032 09-12-2008
Geschreven voor: Candy GO 1460

Onze vorige Candy had het na 15 (!) jaar begeven, dus maar gewoon bij dit merk gebleven.
De techniek heeft niet stil gestaan ondertussen en ik ben blij met de geintegreerde waterstop en uitgestelde start. Verder is het gewoon een prettige machine met alles erop en eraan en makkelijk te bedienen. Vulopening is lekker groot, en de machine is niet zo diep, wat ook prettig is en ruimte bespaart.
In de hoogste centrifugestand (1400 toeren) komt alles bijna helemaal droog (maar dus ook stevig gekreukt) uit de machine. 900/1000 is meer dan genoeg.
Wasresultaat vind ik altijd een lastige, want dat is van zoveel factoren afhankelijk.
Een goed idee is het inzetbakje zodat je ook vloeibaar wasmiddel voor de hoofdwas kunt gebruiken als je wilt voorwassen. Jammer is dat je de la er helemaal uit moet halen om dat bakje te bevestigen of verwijderen.
Minder handig is dat de deur tegen de wasmiddellade slaat als je de deur dicht doet terwijl de lade nog open staat. Maar dat is een minor point.
Ik ben dus erg happy met Candy.

Cleotiara 26-12-2007
Geschreven voor: Candy GO 1460

Prima ding. Hij wast goed, goede programma's en snel klaar, handig display. Enige nadeel is dat je hem op sommige programma's extra na moet centrifugeren, anders komt je was er te nat uit. Echter is dat in tien minuten gebeurt. Overall..... gewoon een goed ding!!!!

Twee weken in mijn bezit en bevalt uitstekend.